Apple Tour (a pel tour)

Imatge de Tomedo

Poco imaginaba yo al hacer el experimento con Barça & apple, y menos aún despues del desmentido, que el rumor seguiria creciendo, inflándose, y llegando a publicaciones de cierto prestigio más allá de los Pirineos...

En fin, ha sido divertidísimo comprovar como puede más la necesidad de publicar que cualquier otra cosa.

Y como es de bien nacido el ser agradecido, devuelvo los links a aquellas sitios que me han linkado (estos son al menos los que yo sepa), o que de alguna manera han caido en la vil trampa que les tendí:
(en orden piramidal de la longitud de la url, y omitiendo los weblogs, pues estos no tienen obligación alguna de contar verdades ni de verificar fuentes)

Macned
Zicos
Usayd
MacOSX.nl Forum
iClub
Tevac
Macity
Bluap(borrada Maligne)
Games4Mac
Macuarium
Terra
Appletalk(borrada Maligne)
Spymac
Hardmac
Mundo Deportivo
MacBidouille
Le Journal du Sport Numerique
The cult of Mac
iPodlounge
MacGeneration
MacPlus
FC Barcelona Clan
InterMactivity
Vilaweb
Noticias.com
Foro Macworld
Virgilio Newsgroup
Macmaalima
Transfermarkt

Tomedo – Dim, 12/01/2005 – 03:01

Opcions de visualització dels comentaris

Escull com vols veure els comentaris i clica 'Desar Opcions' per activar els canvis.

Nous reptes

Imatge de albir

Deu n'hi do quin reguitzell de victimes!!!!
Ara et podries plantejar algun altre repte en la mateixa linia...
A veure que se t'acudeix...

albir (not verified) – Dim, 11/01/2005 – 12:46

Muy bueno

Imatge de Eneko

Me he reído muchísimo, muy buena la broma, jajaja!!! Lo que más me gusta es que periódicos serios, como el mundo deportivo, se hayan tragado todo Treure la llengua

Eneko

Eneko (not verified) – Dim, 11/01/2005 – 13:24

Acaba la feina!

Imatge de Spiderman

Crec que després de tot el que has fet, hauries de trucar al mundo deportivo, a l'sport i a la resta d'impresentables que t'han fet cas. Hauries d'explicar-los la broma i dónar-los els links per tal que quedi ben documentat. Finalment hauries de parlar amb el Laporta. Arribat a aquest punt, els has de deixar en calçotets. I si pot ser, grava les converses amb els directors dels diaris i penja-les per aquí. Acaba la feina! No servirà de res lamentar la pirateria informativa si no els tires els draps bruts a la cara.

Spiderman (not verified) – Dim, 11/01/2005 – 15:15

No em cal

Imatge de Tomedo

Que els dos diaris hagin piratejat la informació com si ho haguessin descobert ells m'es francament igual, jo passo totalment de llicències i demés, només has de llegir el peu de pàgina:

Els continguts aquí publicats no tenen cap mena de llicència, poden ser usats, copiats, plagiats, venuts i llençats. Aquí passem de llicències i de drets d'autor i de responsabilitats creatives.
Licensed Under CI (Creative Irresponsible).

Així que per mi el plaer de causar tot aquest rebombori, i asseurem a observar-ho ha valgut la pena, els links i el pagerank "no son la meva guerra Coronel Truman!!!!".

Salut!

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Dim, 11/01/2005 – 15:54

Rumores que matan...

Imatge de a10nso

Jaajajaja, lo más raro de todo es que la noticia de el mundo deportivo es mucho más extensa y con información que no salía en tu post. ¿Imaginación periodística?

a10nso (not verified) – Dim, 12/01/2005 – 20:49

Es imaginación

Imatge de Tomedo

Lo hacen con todo, fichajes, arbitrajes, sponsors... y no es la primera vez que quedan retratados...
En este caso retratadísimos...
Somos malos Mini-yo

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Dim, 12/01/2005 – 21:48

Comenta, afegeix informació o fes una correció sobre això.

*
*
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

*

  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Els tags HTML no son permesos
  • Link to content on this site using [title|text].
  • Textual smileys will be replaced with graphical ones.