Possessió infernal

Imatge de RakelFromHell

Aquest post no és un post pròpiament dit, sinó una epístola entre en Tomedo i jo.

Tot va néixer a partir d'una conya (com no) que li vaig fer, referent a dos noies.

Trobo que sovint hi ha gent que confón les relacions, ja sigui de parella o amistat, com una obligació, com si existís un contracte ocult que es genera amb la confiança d'explicar-se certes coses. I llavors comença tot amb un sentiment que no es diu en veu alta però que s'actua en virtut del mateix i que resumit seria això; "T'exigeixo que m'ho expliquis tot!!!! El fet de que jo et vulgui/tu em vulguis follar t'obliga a passar-me el teu diari d'abord sexual!!!!!!!!!!" en cas de les parelles o sencillament "jo t'he explicat les meves coses!!! Estàs obligat a explicar-me les teves!!!" en el cas de les relacions d'amistat. Tot i que sovint es barregen aquests dos sentiments.... (pel que a mi respecta, la parella abans de ser parella hauria de ser amic, no?)

Puta possessivitat de merda, perquè collons hi haurà gent que tindrà l'ego tan i tan gran?? Ahir parlant amb un colega en parlàvem d'això. Una colega que tenim en comú, es va molestar amb ell un dia, pq no la va anar a saludar quan va entrar al bar(com que erem poca penya!!). Jo sencillament flipo amb aquestes coses, ho trobo súper infantil, a mi em faria hasta vergonya dir que algú s'ha enfadat amb mi per aquesta xuminada. Si vols saludar a algú vas i ho fas!! Joer com es compliquen la vida XDDD.

De veritat tio que cada cop entenc menys a la gent XDD em dona la sensació de que estan tots sonats, que el món és una bogeria, que tots van cecs i sords per la vida... tot i que potser sóc jo l'anormal. Perque últimament he sentit coses realment espectaculars. Com per exemple que si no ets gelós i no espies la teva parella és que no l'estimes tant, o gent que és, o ha estat un pendó, però volen nòvies amb poca experiència... suposo que per temes de "puresa". O bé, que el fet de ser amic amb algú t'obliga a explicar-li absolutament tot i si no ho fas no ets un bon amic. Potser sóc jo la rara per no ser gelosa ni possessiva ni amb les parelles ni amb els amics.... per no dir el que volen sentir sinó el que penso... per no tenir cap tipus de problema en dir que jo sóc la primera persona de la meva vida, ja que he vingut sola i me n'aniré sola d'aquest món i jo seré l'ÚNICA persona que m'acompanyarà en tots i cadascun dels moments de la meva vida. No és lícit doncs que amb qui vulgui tenir millor relació sigui amb mi mateixa? Que la meva felicitat sigui la més important de totes. És impressionant com et censura la gent per no tenir cap problema en dir que ets egoïsta per aquests motius.... pq els haig d'explicar les coses si no em venen de gust o no em surten??? De veritat que m'agradaria entendre una mica millor aquest món, més que res pq hi haig de viure tant si vull com si no!!

Vols dir que el que els passa és que s'aborreixen?? I busquen merders per donar vidilla a la seva monòtona existència???? Em podria passar HORES divagant sobre el tema... suposo que és el que té generar confiança a la gent... que mooolta gent t'explica mooooooooltes coses i et comences a ser massa conscient de lo malament que està la gent.... colla de desviats!!! És per això que començo a pensar que la que té el problema sóc jo.

Ostres, veig que aquestes divagacions podrien anar perfectament a un post XDD però dubto que hi hagi gaire gent amb ganes de llegir aquest tostón tan llarg XDDD.

Això va ser més o menys part del mail. I perque ningú es pugui fer una idea equivocada sobre tot el que aquí exposo; jo estic molt bé, que hagi escrit això no vol dir que em trobi malament ni res, així que no cal que vingui ningú del pal bon amic a preocupar-se Picar l'ullet

Tanmateix us convido a criticar el meu egoïsme!! Serà molt divertit!!!

RakelFromHell – Mon, 20/12/2004 – 14:12

Opcions de visualització dels comentaris

Escull com vols veure els comentaris i clica 'Desar Opcions' per activar els canvis.

Reflexions...

Imatge de ANNA

Ja en som dues ke cada vegada entenem menys a la gent... clar ke, com bé dius tu, potser és ke tb sóc jo l'anormal... xo, de fet, ki és normal? ke s'enten per normal? allò ke fagi la majoria es considera normal? xo... pq s'ha de seguir un patró? ki estableix akest patró???...??? la monotonia és força avorrida.... no creieu?

"jo seré l'ÚNICA persona que m'acompanyarà en tots i cadascun dels moments de la meva vida. No és lícit doncs que amb qui vulgui tenir millor relació sigui amb mi mateixa? Que la meva felicitat sigui la més important de totes" <-- pensar així és pecar d'egoista??? pq tendim a criticar allò ke tots volem aconseguir, al cap i a la fi? jo diria ke més aviat és saber valorar-te i donar unes prioritats a la teva persona... crec, si més no, ke tothom hauria de saber aconseguir la seva felicitat (sense entrar en violència ni fer cap mal als altres)... potser si la gent valorés més allò ke té i es preocupés més de ser feliç i passar de banalitats estúpides veurien la vida d'una altra manera i no estarien pas tant carregats de punyetes....

ANNA – Dis, 18/12/2004 – 14:26

Doncs...

Imatge de RakelFromHell

Doncs aquí no deus parlar de tú mateixa no? Srta. Cagadubtes "no faig res per por de fer mal als altres"?

RakelFromHell – Dis, 18/12/2004 – 17:58

home...

Imatge de ANNA

...crec ke ja ho he deixat ben clar: "tothom hauria de saber aconseguir la seva felicitat (sense entrar en violència ni fer cap mal als altres)..." i, és evident ke si en algun moment veig ke faig mal a algu altre ke m'importa intentaré fer el millor ke pugui sense passar x sobre dakesta persona ni dels seus sentiments malferint-los... that's all...

ANNA – Dis, 18/12/2004 – 18:03

No m'ho crec.

Imatge de RakelFromHell

No hi estic gens d'acord amb el que dius. De vegades aconseguir la pròpia felicitat comporta certs riscos, i no fer tal o qual "per no fer mal a altre persona" demostra vàries coses;

1- Que és fa servir això d'excusa per tal de no haver de prendre decisions. En el fons no és res més que ser un cagat.

2- Que anteposes la felicitat d'una altra persona a la teva.

Es pot aconseguir un equilibri creu-me, però quan es deixen de fer coses "per por de no fer mal a un altre" se li fa mal de totes formes.

"La gent gran mai s'empenedeix de les coses que ha fet, sinó de les que mai va arribar a fer"

RakelFromHell – Dis, 18/12/2004 – 18:22

a veure

Imatge de ANNA

si, d'acord, a vegades aconseguir la pròpia felicitat comporta certs riscos, evidentment; xo jo estic parlant de NO arribar a trepitjar a algú ke realment t'importa x fer allò ke tu realment vols fer x ser feliç... ke not pot suar la polla fer mal a akella persona si te l'estimes en major o menor grau. I no crec ke sigui pas anteposar la felicitat de laltre a la meva, simplement intentar compaginar-les totes dues. Rakel, parlo del mal ke pots fer a persones properes, no parlo de persones kualsevols...

ANNA – Dis, 18/12/2004 – 18:32

A veure (II)

Imatge de Tomedo

Nenes i nens, la vida es dolor, comença quan neixes, acaba quan mors. El primer cop que fots els dits a l'endoll, la primera vegada que t'enganxes el prepuci amb la cremallera, el primer, el segon, el tercer... i l'últim cop que t'enamores...

Sempre hi ha dolor, fer o deixar de fer una cosa per evitar el dolor, alié o propi es covardia, es voler quedar-se amb la consciència tranquila i no donar-se opció a un mateix per equivocar-se, i si us fixeu, a tots els exemples de dolor que he donat hi ha un error o més, abans o després.

Tenim doncs que hi ha errors, hi ha dolor, si no el passem per altres el passem per nosaltres mateixos.

Si C.J. Cela deia: "No me deis consejos, que ya se equivocarme yo solo" jo dic "no m'eviteu el dolor, que ja se equivocar-me jo sol".

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Dis, 18/12/2004 – 19:29

embriagueu-vos

Imatge de lalas

por el alcohol!! causa y a la vez solución de todos los problemas de la vida.

lalas – Dis, 18/12/2004 – 15:57

Veure beure

Imatge de Tomedo

No soc precisament abstemi, i en alcoholitzades situacions segueixen tormentant-me els mateixos problemes, potser hauria de veure una mica més...

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Dis, 18/12/2004 – 21:09

autoestima

Imatge de ForetellerOfDoom

Opino que lo primer de tot és l'autoestima, que no té res a veure amb l'egoïsme. Si algú ho vol confondre doncs allà ells...no?

D'altra banda, un cop vaig llegir una possible definció d'amor que em va agradar: "l'habilitat i voluntat de deixar a aquells a qui t'importen ser el que decideixin ser sense cap insistència de que et satisfaguin"

suposo que això respon als piques tipus: "no has fet això doncs ja no ets el meu amic/amiga", "espia la teva parella"
Al cap i a la fi, totes aquestes frases semblen de persones que necessiten que dels demés per sentir-se bé amb ells/elles mateixos, no?

bé...però no som de pedra i és clar que le sopinions dels que ens importen ens afecten....però mai hauria d'afectar la nostra autoestima
-----------------------------
Never trust a thin butcher
http://www.lamevaweb.info/751

ForetellerOfDoom – Dis, 18/12/2004 – 19:07

Jo tb en sé una de definició.

Imatge de RakelFromHell

Jo també vaig sentir un cop una definició d'amor que em va agradar molt "Si realment estimes a algú el deixaràs marxar quan ho dessitgi".

RakelFromHell – Mon, 20/12/2004 – 18:19

consciència infernal

Imatge de metalvampiria

Dins de les diferents classificacions que es poden fer de l´ésser humà (grosso modo)podem dir, que n'hi han dos tipus de persones: aquelles que primer pensen en si mateixes, i aquelles altres que pensen més en els demés.
Jo pertanyo a aquest segon grup. Sempre he anteposat la felicitat del demés a la meva pròpia, perque per mi, l´amistat sempre ha estat el més important. Suposo que he predicat amb la idea de "no facis als demés el que no t'agradaria que et fessin a tu" així que sempre he tractat als demés com si fossin jo mateixa "EXACTAMENT IGUAL".
Però, el que és ben cert, és que sempre he pensat que hauria de pertànyer al primer, però tampoc m'agradaria perque sé que l´equilibri està en un punt intermedi.
Suposo que quan tu realment penses que una persona és amiga teva, no sents l'obligació d'explicar-li les teves coses, sino que se les expliques perque vols, perque aquesta persona és com si fossis tu mateixa,i per tant no fas cap esforç, ni et sents obligada a res.
Però això, ho penso jo. Ja sé que la gent no és així, per això no em cabrejo quan algú no em diu qué fa o deixa de fer, perque no vull (no m'agrada)que ningú pensi que té cap obligació respecte a mi.
Que cadascú faci el que li dicti la seva consciència: que s'autoestimi,que s'autosatisfaci,que estimi als altres, que satisfaci als altres... perque la vida ja et donarà situacions en les que podràs comprovar qui són els teus amics de veritat; situacions en que les persones deixen de pensar en si mateixes per
donar-te l'espurna que et torna a la vida.

RAKEL,GRÀCIES PER SER LA MEVA AMIGA

metalvampiria – Diu, 19/12/2004 – 19:17

Escolta...

Imatge de RakelFromHell

Aviam Silvya.... no saps les ganes que tinc de que deixis les drogues XDDDD

RakelFromHell – Diu, 19/12/2004 – 21:13

carpe diem

Imatge de wildflowermetal

Cadascu és com és. Tant en una parella com en una amistat no pots canviar a la persona ke tens davant, un és UNIC i irrepetible.

Crec ke en tot això intervé molt l´autoestima. Crec ke no hi han veritats absolutes per resoldre aquests temes ja que, depèn de molts factors (experiència, principis, valors, educació... ke) casdascu així actuarà i dirà.
Jo el que si ke tinc molt clar és que a la vida et trobes persones amb les quals compartiràs un temps curt, llarg o tota la teva vida, i es pk de moment seguiu el mateix camí.

Si continuem seguint en el mateix camí es pk la relació sigui de parella o amistat per tu i per ell/ella és sana i us nodreix.

El patiment i dolor són inevitables i hem de viure amb ells.

VIVE Y DEJA VIVIR

CARPE DIEM

wildflowermetal – Diu, 19/12/2004 – 20:12

Z

Imatge de Spiderman

'Senzillament' s'escriu amb 'Z'. És la meva lluita personal...

Spiderman (not verified) – Dij, 23/12/2004 – 09:03

Hortografia

Imatge de Tomedo

Jo agraeixo a la meva amiga que no corregís un e-mail personal, fet en horari laboral a tota llet per que no la enganxessin, i el volqués tal i com el va escriure a la web.
No se... li dona un aire d'espontaneitat, de veracitat, que potser perderia amb un senZillament.
Picar l'ullet

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Dij, 23/12/2004 – 09:12

Tens raó... no pretenia ser

Imatge de Spiderman

Tens raó... no pretenia ser repel.lent. Simplement és la meva creuada personal. Això i fotre avall el trineu de Santa Claus a pedrades.

Spiderman (not verified) – Mon, 27/12/2004 – 16:33

No pas

Imatge de Tomedo

No crec que ningú et trobés repel·lent, només t'he contextualitzat l'àmbit del mail, jo acostumo a usar totes les lletres i posar accents als meus e-mails o posts (també faig errades ortogràfiques si no m'hi fixo), però per exemple uso "pq" enlloc de perqué, però soc incapaç d'escriure "ke", o "ksa", i aquesta mena de coses.

Ella va fer el mail en un moment d'inspiració personal en el que es valorava més el contingut que no pas la presentació.
No era cap crítica per part meva a la teva correcció, però no ho arreglaré Picar l'ullet

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Mon, 27/12/2004 – 16:43

Bucay

Imatge de RakelFromHell

A continuació el cito...

“Tu mayor responsabilidad no está orientada hacia el afuera sino hacia ti mismo, para que alumbres tu vida con tu propia luz. Ése es tu compromiso más grande, dondequiera que vayas, con quienquiera que estés, porque ése eres tú.â€

RakelFromHell – Mon, 27/12/2004 – 23:57

Vale vale vale. Ara u

Imatge de ........

Vale vale vale. Ara u entenc, et fa rabia que la gent s'enfadi per coses que no s'haurien d'enfadar quan tu creus que no s'hauria de fer, per aixo tu no u fas. Suposo que tmb et faria rabia que la gent penses una cosa de tu i no fos veritat akesta cosa? I ara estàs intentant buscar un raonament que no el saps per saber la resposta de com lluitar contra akets i que et vegin una persona amb qui confia (pk u ets (suposo)) i no la vegin. Pos et dira la pura realitat no existeix akesta resposta no intentis buscar res pk t'agobiaràs pensa en tu i deixa de pensar el que els altres pensin de tu pk aixi es com guanyen ells i tu et sent inferior i ells superior pk els i estas fent cas segueix el teu cami i com ara que jo t'estic dient el que has de fer a paritr d'akesta opinio pensa el que tu vulguis.

........ (not verified) – Diu, 16/10/2005 – 17:40

Doncs... no, no em fa

Imatge de RakelFromHell

Doncs... no, no em fa ràbia. Però si em molesta quan em volen fer perdre el temps amb les seves mandangues. I no em fa ràbia que la gent pensi una cosa de mi si no és veritat, ja que he estat jutjada i crucificada moltes vegades, vamos... com a la majoria de la gent, no sóc una excepció.

I no busco cap raonament per saber cap resposta de com lluitar contra aquesta gent... són així i punt, és un fet constatat. Hi ha gent que deseguida es creu amb drets sobre tu, i si segueixes el teu propi camí, tal com has dit tú, llavors ve quan la seva incapacitat per acceptar que penses pel teu compte es transforma en ràbia irracional.

I si per a aquestes altures encara dubtes de si m'importa massa el que pensin de mi... "Insiste en cometer aquellos actos por los que eres criticado, pq esa persona, eres tú".

Salut i metall!!!!!

I trust everybody, but I distrust the devil inside of them.

RakelFromHell – Diu, 16/10/2005 – 19:40

llavors ets tu o ells no

Imatge de .........

llavors ets tu o ells no creus? no hi ha terme mig i una pregunta llavors que es el que vols? a i tmb la foto com es canvia?

......... (not verified) – Diu, 16/10/2005 – 22:06

La foto només poden

Imatge de Tomedo

La foto només poden posar-les els usuaris registrats.

I en quan al tema que parleu, només he de dir que des d'avui admiro més (si això és possible) a la meva amiga Rakel, dons jo he estat incapaç d'entendre res del que dius.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Diu, 16/10/2005 – 22:34

Bé Tom... m'ha costat un ou

Imatge de RakelFromHell

Bé Tom... m'ha costat un ou i mig no et pensis!!!! XDDD De fet no n'estic gaire segura de si responia la seva pregunta o he entès algo completament diferent... XDDD

I en quant al noi o noia aquest/a que diu "llavors ets tu o ells, no hi ha terme mig"... Només reafirmar-me en que el meu compromís més gran és cap a mi mateixa, fer una altra cosa seria mentirme a mi mateixa i a tota la resta.

I trust everybody, but I distrust the devil inside of them.

RakelFromHell – Mon, 17/10/2005 – 17:21

Rakel per tu la amistad

Imatge de ........

Rakel per tu la amistad significa algu o solament es un acte de covardia? pk jo no o veig aixi

........ (not verified) – Mon, 17/10/2005 – 17:23

Acte de covardia?

Imatge de Tomedo

Acte de covardia?
Com has arribat a aquesta conclussió?
Na Rakel només parla d'aquelles persones que esperen dels amics sempre una dedicació al 100%, sense tenir en compte que pots tenir més amics, altres obligacions, i una necessitat de vida privada.

En difinitiva, d'aquella gent que creu que tenir un amic és fer-lo seu.

I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.

Tomedo – Mon, 17/10/2005 – 17:46

vale pero de tot akest tema

Imatge de .......

vale pero de tot akest tema que es el que vols?

....... (not verified) – Mon, 17/10/2005 – 17:29

Ei! ella diu que es se un

Imatge de ............

Ei! ella diu que es se un cagat no trepitjar a la gent per aconseguir la teva felicitat però això li pregunto a ella i a més trepitjar la gent nomes pensant en tu es de cobards pk te por de relacionarse amb la gent

............ (not verified) – Mon, 17/10/2005 – 19:17

Jo por de relacionarme amb

Imatge de RakelFromHell

Jo por de relacionarme amb la gent?¿?¿?¿?¿?¿ XDDDDDD JUAAAAAAASSSSSSSSS!!!!!!!! Aquesta sí que és bona!!! Aviam, siusplau... algú li pot explicar a aquest bon jan com sóc "socialment"??¿

Aviam Sr. Puntsuspensius... jo en cap moment estic afirmant que s'hagi de trepitjar els altres per aconseguir els meus objectius, és quelcom ben diferent. Jo vinc i m'en vaig sola d'aquest món. L'única persona del món amb la que viuré tots i cadascuns dels moments de la meva vida seré jo mateixa, així doncs, la meva millor amiga no hauria de ser jo?¿ La major responsabilitat de sinceritat i amor no hauria de ser cap a mi mateixa, ja que, mai m'abandonaré?

El fet de tractar de ser tant feliç com pugui, de ser tant sincera amb mi mateixa com pugui m'ajuda a ser capaç d'ajudar els altres i d'anar sempre amb la veritat per endevant.

Jo, com a bona amiga, no exigiré MAI ser la prioritat de ningú, i espero que mai ningú m'ho exigeixi. Com ja vaig possar en un comentari o post anterior; "Estimar és deixar l'espai necessari a una persona pq pugui ser ella mateixa".

Em captes un pèl més ara?

I trust everybody, but I distrust the devil inside of them.

RakelFromHell – Mon, 17/10/2005 – 19:43

Comenta, afegeix informació o fes una correció sobre això.

*
*
The content of this field is kept private and will not be shown publicly.

*

  • Lines and paragraphs break automatically.
  • Els tags HTML no son permesos
  • Link to content on this site using [title|text].
  • Textual smileys will be replaced with graphical ones.